Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Çekiliş varrr :))

Eh tatildi bayramdı derken yapamadığım çekilişi artık gerçekleştirme vakti geldi cnmm ;)) 
Bu cici kolyeyi kazanmak için yapmanız gerekenler;
1-instagramda mirimodda olarak beni bulunuz ve takibe alın :)) daha sonra oradaki fotoyu #mirimoddaçekiliş olarak tagleyip @mirimodda yazıp profilinizde yayınlayın 2- veee blogumu takibe alıp bu postun altına bir yorum bırakın ;))
Çekiliş Cuma günüüüü oleyyyy bakalım bu cici kimin olacak? 
Herkese bol şans mucuxxx 

5 yorum:

  1. Herkese bol şanslar :)) bu cici şey inşallah benim olur :)))

    YanıtlaSil
  2. Takipteydim ben zaten, hem de pek yakinen :) instagramda da paylaştım şekerim :) @beautifulmesss ayh bu defa bana çıkar mı dersin bir çekiliş de?! :) xo

    YanıtlaSil
  3. İşlemler tamamdır canım ;)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini yaptim ve kolyeye asik oldum cidden harika :) bana cikmasini cok istiyirum ama bana cikmazsa da nerden aldiginizi kesinlikle ogrenicem !



    Ayyyy insallah bana cikar

    İnstagram : aksesuarcenneti

    Olarak paylastim

    Nseyma.basyigit@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. instgram kullanmıyorum ama twitter/facebookta paylaşsam kabul müdür ? :)
    sevgiler

    YanıtlaSil